Είναι τελικά η ΔΕΠ-Υ «της μόδας»;

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται συχνή, συχνά ανεπίσημη, χρήση του όρου ΔΕΠ-Υ στην καθημερινή ομιλία («έχω ΔΕΠ-Υ», «αυτός έχει ΔΕΠ-Υ»). Ωστόσο, η αλόγιστη γενίκευση της διάγνωσης ενέχει κινδύνους: αφενός, υποβαθμίζει την…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Είναι τελικά η ΔΕΠ-Υ «της μόδας»;

«Μπορώ να σταθώ στα δικά μου πόδια (αλλά μη με εγκαταλείψεις!)»

Η σημασία της αυτονομίας στη νηπιακή ηλικία Σύμφωνα με τον Erik Erikson —η ανάπτυξη της αίσθησης αυτονομίας σε αντίθεση με την αμφιβολία και τη ντροπή— διαμορφώνεται κατά τον δεύτερο χρόνο…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Μπορώ να σταθώ στα δικά μου πόδια (αλλά μη με εγκαταλείψεις!)»

10 βασικά στοιχεία για την εφαρμογή Θετικής Διαπαιδαγώγησης

Αυτά τα σημεία βοηθούν τους γονείς να δημιουργήσουν μια σχέση βασισμένη στην αγάπη, τον σεβασμό και την κατανόηση, ενώ παράλληλα ενισχύουν την ανάπτυξη θετικών συμπεριφορών στα παιδιά μέσα από την…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 10 βασικά στοιχεία για την εφαρμογή Θετικής Διαπαιδαγώγησης

Τα οφέλη της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας (Augmentative and Alternative Communication).

Η Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία (AAC) διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην ενίσχυση της επικοινωνίας για άτομα που έχουν προβλήματα ομιλίας ή γλώσσας. Ακολουθούν ορισμένα βασικά σημεία που τονίζουν τη σημασία του:…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα οφέλη της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας (Augmentative and Alternative Communication).

Γιατί το φαγητό πρέπει να είναι “messy” στη βρεφική και νηπιακή ηλικία;

Ενώ οι παραδοσιακοί τρόποι αποθαρρύνουν το παιχνίδι με το φαγητό, το ακατάστατο φαγητό προσφέρει πολλά οφέλη όπως: -Επιτρέπει στα παιδιά να εξερευνήσουν τις υφές και τις γεύσεις των τροφίμων, βοηθώντας…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιατί το φαγητό πρέπει να είναι “messy” στη βρεφική και νηπιακή ηλικία;